Основната ни дейност е пренос на мебели, багаж, офис-оборудване, архив, цялостно и частично жилищно обзавеждане.
Цена на тази услуга – от 12 до 15 лв на час, на човек, в зависимост от броя етажи и наличието на асансьор.
Превозът на горепосочените вещи се заплаща отделно на цена 20 лв до 30 лв на час за бус или камион (до 20 куб м), в рамките на гр. София и околностите (до 50 км). Минимален ангажимент за столицата - 2 часа.
Превозът от София към страната или от провинцията към София е 0,65 лв на км за разстояния над 200 км и 0,70 лв/км за разстояния до 200 км. Минималната ставка на ангажираност е 1,5 часа.
Друго основно звено от нашата дейност е пренасянето на тежки предмети като пиана, рояли, каси, машини, едрогабаритни и нестандартни дивани, холни бюфети и др.
Ценообразуването на тези предмети определяме по следния начин:
- твърда ставка от 100 лв за тежък предмет до 200 кг при пренасяне от равно на равно място, включващо товарене и разтоварване от превозното средство, вземането и доставянето му от врата до врата.
- извън този случай – при наличие на етажи на едното или другото място на предмета, тежина над 200 кг, растояние от входа до превозното средство, се калкулира към посочената цена от 100 лв, 15-20 лв на етаж или 50 лв за разстояние над 20 м.
При пренасяне на особенно тежки предмети (над 400-500 кг), или предмети с висока парична себестойност – уникални, антикварни, високохудожествени предмети, заплащането е по договаряне.
Превозът на посочените вещи е по горепосочените цени.
Фирмата предоставя на клиента по негово желание кашони за събиране на дребната покъщина.
Предлагаме и опаковане и събиране на дрехи, книги, посуда, сервизи, картини и др. Мебелите и бялата техника също могат да се опаковат със стреч фолио или картони (по желание).
Извършваме и демонтаж/монтаж на масивни мебели в състояние годно за пренасяне (гардероби, секции, бюфети). псосочените услуги са по договаряне с клиента.
Предлагаме като услуга почистване на помещения, жилища, тавани, мазета, цехове, от стари ненужни вещи, строителни отпадъци, събирането им в чували и извозването им до сметище. Цени като при стандартен пренос.
Заявката и ангажирането ни от клиента става поне 1 ден предварително, като за по-мащабни пренасяния е желателно да направим предварителен оглед, който не се заплаща.
При неотложна нужда от Ваша страна за по-бърз пренос и в рамките на деня на заявка, правим всичко възможно да се отзовем.
- Предлагаме по всяко време разтоварване на тирове, камиони, контейнери със стоки и багаж по договаряне;
- ако желаете при нас можете да ползвате само товарен транспорт или хамалски услуги;
- при необходимост можете да ползвате и услугата "складиране на багаж" - по договаряне, след опис;
- на нашите клиенти можем с чиста съвест да препоръчаме други фирми за услуги свързани с дома, които са доказали коректността си - ключарски услуги, озеленители, брокери на недвижими имоти, пест контрол - за борба с гризачи и вредители, къртене, вътрешни довършителни ремонти, мебелни фирми и др.